Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, August 14, 2018

Apa sal pulak si minah ni?

Awak tak rasa pelik ke?
Bila orang yg dah lama tak hubungi kita
Tiba tiba hubungi kita dgn terlebih mesra.
Walhal selama ni bila kita cuba hubungi dia,
dia mcm mengelak, mcm tak nak kawan.
Tiba tiba boleh wassup, call bertanya khabar.
Pelik.
Buang tebiat ke?
Nak pinjam duit ke?
Tu soalan yg terlintas dalam kepala

Saya ni bukan sombong mana pun
Kalau yg terputus hubungan bersebab tu saya faham
Suka sgt kalau bertaut kembali.
Ni bukan kes terputus hubungan,
Bukan tak pernah tak hubungi dia
Tapi dia yg macam tak perlukan kita
Sampai kita pernah rasa seperti hidung tak mancung
Pipi tersorong sorong...
Pernah kecik hati dgn sikap dia.

Tup tup sehari dua ni baik over sangat.
Ada udang di sebalik batu kah?
Saya layan jer...nak tgok permainan apa
Drama apa...
Maaf ya, saya rasa tak kurang apa apa pun tanpa awak
Awak kembali pun tak menambah apa apa.
So please mind your distance..
I do not need this kind of people in my life.
Back off!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...