Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, August 13, 2018

Budak mesin rumput tu tak dtg2....

Tengok rumput meliar,panjang dan menyakitkan mata.
Tak boleh jadi ni, kena selesaikan masaalah rumput hari ni jugak.
Ambik bangku, duduk dan cabut.
Yg perlu di gunting saya gunting.
Bila matahari tinggi, saya berhenti.
Panas, berpeluh peluh.
Puas.
Selesai masaalah rumput.
Timbul masaalah baru.
Tangan saya ni mengalami carpal tunnel syndrom.
Bila terlebih guna jari2 ni mula la sakit.
Kebas dan lenguh.
Cepat2 cari metacoba, vitamin saraf.
Aduiiii...sakit nya mak!
Malam ni sah berdenyut tak leh tido
Sah sakit.
Ini lah orang panggil sakit yg di cari.
Tau jari tak leh kerja overtime, paksa juga jari tu.
Kan dah padan muka saya.
Huhuhhuhuuu...
Nak ngadu pada siapa bila sakit malam nanti...
Cian saya laaaĆ r...
Dah, dahhhh..!
Nyampah pulak rasanya.
Hani, stay strong!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...