Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, August 27, 2018

Maaf, ngepek sedap bahasa ibunda...

Alohlaaa...
Tua tua pun kade kade beraso nak jadi supo budok semula.
Kalu setuk angin gak lagu ni lah.
Sekok sebok sore.
Nak baloh, gocoh timbuk pun tok pade dgn reng doh.
Kes gapo? Kes wassup larr...
Jame loni, wassup punca segalanya.
Ada ko patut...
kita beci sokmo kalu ore jenih jual mahal.
Supo la kita ni nak saing sangat dengan dia.
Tau la dia tu kawan lama kita
Pehe peel perangai.
Jak dulu sapa ko lo,
Lagu tu lah...
Kalu tiko dia nak ko kita,
Perlu bantuan kita,
Nak ngadu ko kita,
Nak pinje duit kita..
Kemain lagi..
Lembek gigi pada gusi!
Pahtu gak ghaib.
Kita tegur dia wak derk
Napok online semache
Napok ramah molek di group.
Wassup kita nya wak tok laku gitu.
Panah perut sengoti la main dgn kakah lagu ni.
Eh mek cewi,
Ambo ni kalu tak mustahak, tak wassup ko demo.
Acu tlg balah gak gapo hok ambo tanya tuh.
Acu celik butir mata tgok gapo ambo oyak tu..
Kalu x oyak ke kata kita x oyak, tak ingat ko gu.
Oyak kae nya senyak tipah.
Loh mung la...
Malah baso doh aku nih!
Tobat aku malah doh wassup ko mung.
Kalu jame duk sekelas di sekolah rendah dulu,
Aku pindah duk dgn ore lain doh.
Mu duk sore bucu kelas tuh...
Malah kecek, malah baggi bekal
Malah saing.
Malah malah malah!
Haduhhh...kita dah bercucu..
Peel huduh kita supo tu laa..
Mu ko aku peel huduh nih?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...