Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, December 27, 2018

Mendera perabot

Itu kerja saya.
Memang tak habis2 dera perabut.
Kalau perabot di rumah saya boleh bercakap,
dah sah2 dia orang gi ngadu kat polis.
Mereka kena deraclagi.
Saya ni,
pantang tengok perabut rehat.
Duk diam kat satu2 tempat lama sikit.
Mula rasa nak alih ke sudut lain.
Nak heret , nak tolak, nak tarik.
Ubah kedudukan.
Takcperlu perabot baru.
Nak situasi baru saja.
Tukar susun atur.
Rasa puas.
Maka seharian saya bekerja.
Kalau yg screw longgar, terus tercabut dah
Kalau yg goyang akan tambah goyang.
Kerusi, meja, apa saja yg boleh saya alih saya alih.
Last last....taraaaaa....dah siap.
Ubat sakit urat mana a?
Mlm ni sah la lenguh urat tulang saya.
Sebagaimana lenguhnya sendi2 perabut2 di rumah saya.
Sakit2 pun x per,
This is happiness.
BEFORE

AFTER

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...