Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, March 6, 2019

Macam ada daya magnet...

Tak kira lah kerajaan mana yg memerintah
Satu jer saya nak pesan.
Tolong...
Tolong lah...
Jangan biarkan kedai 'Mr diy' bukak cawangan banyak sangat.
Daiso pun cukup 1 saja
Kaison pun kena hadkan 
Kedai2 ekonomi jangan sampai merata tempat ada
Seksa tau!
Sangat seksa bagi orang macam saya.
Tengok jer kedai2 barangan hiasan rumah macam ni,
Sudahhhhhh...!
Mulalah penyakit dari muda sampai ke tua melanda.
Penyakit kumpul hiasan murah2
Itu ini semua berkenan
Kalau melintas jer depan kedai2 begini kaki mesti durhaka pada minda
"Nak tengok tengok jer...."
Itu alasan basi, x leh caya!
Tau2 keluar nanti bimbit kiri kanan.
Hai la Pemerintah negeri ku,
Tolong laaa......
Tutup terus la kedai2 begini
Jimat sikit duit saya
Kedai2 hiasan rumah yg mahal2 takper, bukak byk2 pun tak per....
Saya tak terliur pun
Yang menyakitkan hati ni kedai2 yg jual hiasan murah2
Geram tau!
Tadi singgah di kedai mr diy
Tengok poster dinding ni
Rm12.90
Beli
Perlu ke?
Tak pun.
Saja berkenan sbb murah.
Tu dah gantung di dinding.
Cantik tak?
Mestila cantik kannn
Ada tak geng saya kat sini?
Elehhh, tak nak ngaku...

1 comment:

eyla said...

kalau saya kan kedai eco rm2.00 tu
berhantu betul
ckp nak beli benda penting je
sekali keluar mcm2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...