Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, March 26, 2019

Sebulan baru siap.

Dah siap ubah suai laman.
Yes!
Happy sangat2
Setelah sebulan kerja rombakan taman mini saya,
Hari ni settle.
Tak ada dah taman mini...
Berganti sudut yg serba sederhana
Lebih lapang
Lebih luas ruang parking bila rakyat berkumpul
Di sudut ni wakaf lama di tempatkan
Boleh la duduk2 minum petang layan fikiran
Nampak agak kosong sebab kebanyakan tanaman saya dah sedekahkan
                                                       Tak apa, damai begini
 Yang tinggal hanya pokok bunga kertas
Masih berbunga walau terbiar.
Esuk nak trim dan letak baja


Sudut kaktus saya dah berubah juga
Memanafaatkan ruang tepi dinding ni
Di sini kaktus dpt pencahayaan yg baik.
Cuma risau tempias hujab nanti.
Matilah kaktus saya kalau di jeruk hujan.
So how?
Alhamdullilah.
Saya bangga pada diri sendiri.
Ni projek sulung semenjak arwah hubby meninggal.
Yes I can do it, I can handle it.
Terima kasih Tuhan kuatkan saya.
Tabahkan saya untuk terus melangkah sendirian.
Alone but not lonely...

1 comment:

Siti Yang Menaip said...

banyak lagi pokok2 yang ada.. cantik dan kemas dah. sesuai nak melepak santai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...