Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, January 9, 2022

Bermusim

 Macam buah buahan tempatan.

Makanan lain pun bermusim jugak.

Bila viral, semua orang pakat cari dan cuba.

Kalau sedap berbaloi.

Kalau tak sedap rasa nak gi sekeh dahi orang yg viralkan tu.

Ni anak2 sibuk duk nak try 'pani puri'

Saya dah biasa makan sewaktu duk london dulu.

Haha..duk negara matsalleh tapi makan makanan orang india, dah kenapa tu?

Jiran saya india, itu yang kenal makanan org india.

Selera saya memang boleh ngam dgn makanan orang india. Sedap.

Tapi kalau tgok utube 'street food' kat india tu loya tekak la pulak. 

Di Msia ni kita banyak pilihan dan kita boleh pilih nak yang macam mana...

Panipuri ni saya order online. Nampak kemas presentation nya. Rasa pun not bad.

Repeat order? Of course.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...