Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, April 29, 2023

Cerita kita

 Dah acap saya mengalah.

Dah berapa kali saya hampir nak tamatkan cerita tapi sambung semula.

Tapi apa yang saya buat tidak merubah keadaan.

Masih macam tu

Dan saya pun masih menjeruk hati.

Kali ni saya harap saya kuat.

Saya dah taknak seksa diri saya hanya untuk jaga hati orang.

Saya dah cukup terhina dah.

Harga diri saya dah di tapak kaki dah.

Cukup cukuplah.

Sabar saya ada had juga.

Sabar bukan sampai jadi bodoh!

Awak buatlah apa awak suka asal jangan libatkan saya lagi.

Hiduplah dgn cara awak jika itu membahagiakan awak.

Tentang saya awak jangan risau, tau la saya nak bahagia cara saya.

Saya tidak bersendiri. Tuhan ada.

Yakin.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...