Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, April 19, 2023

Tuhan permudahkanlah!

Tiba tiba tiub PEG Ja tercabut.
Mau tak kalut.
Saya tak tau apa nak buat.

Macam mana nak feeding Ja nanti?
Lapar la Ja.
Call hospital pun dia kata tak boleh pasang mlm ni, kena tunggu pakar esuk nanti
Tu pun kul 10 baru boleh buat.
Pastu what to do?
Ke hulu ke hilir saya gi cari doktor
Entah2 ada solution lain.
Tuhan melihat
Tuhan mendengar.
Tuhan kasihan belas.
Dihadirkan Dr seri buana sekeluarga
Datang rumah lepas terawikh.
Masukkan tiub sementara
Ja dpt kami feeding.
Walau guna alat 'apa ada' saja Ja tidak lapar.
Saya lega
Private nurse Ema pun dah datang utk kerja overtime.
Sian ema, gopoh gapah dtg utk jaga Ja mlm ni.
Siang nanti Ja akan ke hospital.
Tuhan, permudahkanlah urusan Ja nanti
Permudahkanlah urusan saya juga
Esuk lusa dah nak raya Ja...
Ja hold on k
InsyaAllah kita kan baik2 saja kerana
TUHAN ADA.

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...