Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, September 23, 2013

Bukti

Gud mornin Uols...............
Haaaa, ni dia bukti saya masih in one piece.
One BIG piece.
Care to share my coffee?
Yer, betul awak, ni foto baru ni.
Panas2 lagi, baru kuar dari oven.
Pagi2 ni nak buktikan yang saya tak apa apa.
This is the living prove that life goes on no matter what..
That broken heart heals.
That no matter how hard life bites,
a simple smile can make a big difference..
I am smiling right?
Kan saya senyum tu..
Pulak dah, ada yg kata senyum dah kurang manis.
Tua2 memang la tak manis tapi kopi tu manis tau!
So, puas hati?
Saya dah buktikan yang saya ok jer.
Tengok lah, badan pun dah naik berkilo2..
Eh, abaikan saiz badan saya, cer tgok Mug yg saya pegang tu..
Besar sungguh. Awak ada?
Semoga pagi ni suria memancarkan keceriaan yg berpanjangan.
InsyaAllah.

8 comments:

Kakcik said...

Mug kakcik lagi besar dari yang Hani punya tu...hehehe...

Anonymous said...

Alhamdulillah. Look Good. Feel Good. Think Good.
We can do it! InsyaaAllah.

ma yusoff said...

alhamdulillah...

A.I said...

akak comeyyy...

Kak Rose said...

Alhamdullilah, happy for you. ...sehebat mana pun dugaan Tuhan, life must go on kan...

you've to attend to yourself first before you can help Ja yg sakit... itulah caregiver yg hebat!

Anonymous said...

Come lote lg

Anonymous said...

patut lah pja lawa, mommy nye cunn!! heheg

ciknaa said...

cantik dapur!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...