Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, September 27, 2013

Tepuk dada tanya minda...

Kadang kadang ada benda yg saya tak berapa setuju.
Tak suka.
Tapi saya payah untuk say 'No'.
Tak reti.
Terpaksa angguk walau rasa nak geleng.
Ini lah masaalah saya.
Bila macam ni mula lah saya memendam rasa.
Kadang kadang ada orang yang saya tak berapa 'ngam'
Tak suka
Tapi saya susah untuk benci orang.
Tak reti
Terpaksa lah senyum walau rasa geram
Ini lah masaalah saya
Bila macam ni mula lah saya rasa tak selesa
Kadang kadang saya ada rasa berkecil hati
Tak di hargai
Tapi saya pendam diam menangis di dalam
Tak daya.
Terpaksa terima segalanya seadanya
Ini lah masaalah saya.
Bila macam ni mula lah saya rasa tak nak jadi saya
Kadang kadang ada juga cebisan bahagia
Tak pernah lupa,
Tuhan sentiasa ada buat saya..
InsyaAllah dalam susah ada senang
Inna Maal Usriyusra,
Wainna maal usriyusra..
Ini lah penawar hati saya.
Bila macam ni mula lah saya rasa kerdil nya saya di sisi Nya,

.

2 comments:

makcu B said...

Acu buat bekeng gak skali heheheheee.....

Kak Rose said...

Susahnya kalau terpaksa angguk dikepala tapi dihati tidak.....geleng dikepala dihati hendak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...