Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, September 26, 2013

makan rajin, cuci malas.

Yang kat bawah tu puding roti yg masih berbaki sikit lagi.
Hari ni puding berasaskan roti jugak.
Selagi tak habis roti ni, selagi tu lah kena masak masakan berasakan roti.
bezanya hari ni tak bakar dan guna agar2.
Sejukkan tekak bila makan.
Cuma nak ingatkan satu jer.
Siapa makan last, tolong keluarkan bekas kosong dan masukkan ke dlm sink.
Tengok saja lah puding roti semalam tu..
Semua orang takut nak habiskan,
takut kena cucui bekas lah tu..
Tau, taktik lama tu..bukan tak biasa,taktik basi.
Tak makan bebel suruh makan.
Bila makan pot pet pot pe jugak.
Macam mak nenek lah.
Memang mak nenek punnnnnnnnnnnnnn...!

5 comments:

Anonymous said...

Best ayat...smua xnak abiskan puding tu sbb takut dia yg cuci bekas...kelass..hehe.cantiknye puding tu..guano wak tu..nk mtok resepi blh dok

Kakcik said...

Sama rasanya di mana2 rumah pun situasi malas habiskan makanan tu... :(

Kakzakie said...

Oh yg atas pun puding juga tapi cantik colorful! Kalau yg ini mesti terpaksa kena cuci sebab makan tak sedar dah licin:)

D Yatie said...

Itu normal kak. Dh jd kebiasaan. Huuuu.

ieda said...

sama saja dgn di rumah ni...hehe..
tinggal nasi sikit ala2 alas periuk sebab takmo basuh...
undang2nya sama....sapa makan last kena kemas & cuci pinggan mangkuk yg dah kosong.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...