Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, September 6, 2013

Nak meraung rasanya.

Type sebaris,
delete sebaris..
type lagi,
delete lagi...
Demam.
Telan ubat,
tidor.sekejap.
Tak leh tidor lama2,
jadual tetap 'on'.
walau badan rasa amat lemah,
kena gagahkan juga.
segalanya di atas batu jemala patek,
tak ada pilihan, kena bereskan tanggungjawap.
Selain urus Ja, 1001 perkara lain yang perlu di beri perhatiam
maka nak atau tak nak,
demam atau penat,
saya tak ada pilihan.
Hari ni dah la badan tak sihat, selepas urus Ja,
 saya capai suis kereta untuk hantar anak ke sekolah.
Singgah di pasar beli keperluan sekejap.
Betul lah nasib tidak menyebelahi saya..
Remote kereta rosak, saya tersadai di parking lot,
panas tok sah cerita.
Risau sebab masa feeding Ja dah hampir,
terkial kial...Rasa nak meraung jam tu jugak.
Itu lah perjalanan hidup saya yang tak seperti orang lain.
bersendirian urus segala benda..
Apa nak buat, dah nasib badan...
Okey lah, Ja dah tidor, saya pun nak tidor awal.
badan saya masih panas,kepala berdenyut dan
entah kenapa rasa nak menangis dari tadi.
Huhuhuhhuuu.....Makkkk..., saya tak larat ni.!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...