Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, December 1, 2008

Datang bertandang


Mr Bond baru sat SMS cakap nak ke kota bharu hari ni. Camna a..?? Buat la terkandas dalam banjir ni tak ke haru...Risau tul lah aku memikirkan dia tu. Hope God have mercy. Sebenarnya Cik gu, ini bukan musim melawat kelantan lah..why not wait until the rainy season give way for the sun....anyway, I 'll be right here waiting to see you..'WELCOME TO KELANTAN IN PEACE' or should I say 'IN THE FLOODS' and join me main hujan nak?

Saya suka..
Awak nak datang
Malam tadi hujan
Pagi ni hujan
Nampak gaya
hujan berterusan
Kalau awak itik
Saya tak heran
Tapi awak
tidak pernah rasa
banjir dan main bah
Boleh ke ikut saya
Kuyup dan basah
Walau kita serupa
Belum tentu
sama selera
Tapi awak yang ku kenali
Bisa apa saja
Jom..mendongak ke langit
Menadah muka
Hujan membasahi hati
yang kemarau
sekian lama....

( Harap harap awak selamat sampai .....)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...