Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, March 8, 2014

Hari ini hari untuk kaum ku.

Aku bukan lah ibu mithali.
Sekadar seorang ibu yg biasa biasa
Menyumpah seekor nyamuk hanya kerana gigitan nya memerahkan dahi anakanda...
Aku tidak pandai berbudi,
Anak2 sepatutnya mendapat ibu yg lebih baik lagi ,
Nasib merekalah mendapat ibu seperti diri ku ini.

Aku bukanlah seorang isteri mithali.
Sekadar seorang suri yg sehabis boleh untuk cuba menumpang di hati biarpun di sudut paling jauh,
Aku tidak lah yg terbaik yg boleh di puja puji.
Suami ku berhak mendapat isteri yg jauh lebih baik lagi.
Nasib dia lh mendapat isteri yg begini.

Aku bukanlah seorang wanita mithali
Sekadar seorang perempuan yang rapuh hati nya,
yang hanya ingin menyayangi dan di sayangi.
Aku tidak hebat dan tidak ratu dunia
Nasib aku lah kerana aku begini.
Biarlh....
Berjuta wanita jauh lebih baik
Berjuta wanita jauh lebih sempurna
Aku bersyukur seadanya.

SELAMAT HARI WANITA UNTUK SEMUA KAUM HAWA.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...