Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, March 5, 2014

Tak marah, menyampah jer.

Tak mahu.
Cukuplh.
Penat sangat dah.
Sungguh la bagai di kata.
Bahu yg memikul lebih berat dari mata yang memandang.,
dari mulut yg memberi hukuman....
Katalah apa saja,
Kutuk lh,
Tampal label kat dahi saya pun tak apa,
Saya tak peduli dan saya tidak nak bagi ulasan selari,
Tak perlu saya nk kemukakan fakta dan bukti
Saya tidak perlu mencari sokongan kerana duka ini tetap akan saya heret sendirian.
Loya
Nak muntah.
Dengar awak buat post mortem.
Dan awak berucap seperti wali keramat yg kalis cuaca.
Maaflh saya malas nak atur kata dan langkah lagi
Saya habiskn sepanjang hidup saya untuk menjaga hati orang,
Hati sendiri terbengkalai.
Dah penat mencuba untuk berjaya.
Gagal pun tidak apa, redha....
Penat sungguh menjadi saya.
Kalau boleh tarik diri, saya dah lama buat begitu.
Lebih penat lagi,
bila
Berhadapan dgn orang yg tak ada kerja lain selain dari
Mengira dosa orang lain dan menyenaraikan pahala diri sendiri.
Lohhhh.....laaaa......

1 comment:

Tie HT said...

moga dimudahkan segalanya,
dan jauh dari orang yang
ada ion2 negatif ni
take care

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...