Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, April 25, 2018

Cuba gitau cara mudah utk selesaikan masaalah ni

Tak tau lah saya nak buat macam mana lagi.
Gastro tube yg di pasang di badan anak saya tu dah teruk benar.
Berkali kali dah tanya hospital bila mau ganti
Lepas seminggu, seminggu tunda.
Kalau saya pandai saya dah ganti sendiri.
Tak payah susahkan doktor pun.
Saya dah tanya doktor2 di klinik2 swasta,
semua cakap mereka tak boleh buat kat rumah,
Kena masuk bilik bedah jugak,
Kena tempat sterile, under good observation.
Hospital la jawap nya.
Marin hospital cakap peg tube yg di order tak sampai lagi.
Ada ke macam tu?
Otak bodoh saya tak leh terima.
Minggu lepas cakap doktor yg terbabit bercuti di luar negara.
Entah apa lagi alasan mereka.
Nak kata sebab alat tu mahal, mustahil.
Bukan hospital yg tanggung, saya bayar sendiri.
Kalau mereka nak saya bayar khidmat mereka pun saya sanggup.
Asal buat jer...
Ni la org kata cakap salah tak cakap salah!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...