Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, January 9, 2019

Nak juga kamu singgah yer...

Ada orang baik baik...
Singgah sini, sentiasa singgah.
Baca apa yg saya paparkan di sini.
Kerana mereka baik,komen pun yg baik baik
Tak kira lah, tajuk apa pun..
Kalian tetap komen walau seringkas satu perkataan.
Sukanya saya....
Kalau saya merapu pun kalian baca jugak
Kalau saya luah rasa hati kalian memahami.
Terharu lah saya.
Betul, saya amat menghargai.
Tapi sayang sekali,
Saya x tau siapa kalian semua ni..
Saya tak kenal.
Tak pernah bersua muka
Tapi saya sentiasa seronok tengok kalian tegur saya di sini.
Kalau boleh nak kenal lebih dekat.
Tapi biasalah alam cyber ni..
Jarak memisahkan.
Waktu dan masa tidak mengizinkan.
Mungkin keadaan tidak menyokong kita untuk lebih kenal.
Satu jer nak cakap...
Thank you sooooooo much!
Kepada semua yg sudi pandang blog saya yg daif ini
Sudi baca isi hati saya yg entah apa apa.
Thank you kerana meninggalkan komen
Nasihat dan sokongan moral.
Yang tak meninggalkan bekas di blog pun ada.
Baca dan berlalu begitu sahaja.
Tapi tetap saya hargai..
Saya doakan kalian semua sentiasa dalam rahmat Tuhan.
Saya di sini begini lah, ini lah saya..
Di blog atau di alam nyata...
Ini lah saya.
Thank you again......

6 comments:

pB said...

Assalamualaikum ,

semoga tahun ini lebih baik dari tahun lepas

Anonymous said...

Saya suka baca yg isi merapu utk menghadamkan erti kehilangan spt sya baru kehilangan anak syurga oku pulak tu anak tunggal tinggal ibu tunggalnya pulak.

Shida said...

Hari-hari baca bloh mummy hani.....

DonnaSha said...

My halwa minda .. :) <3

Unknown said...

Jom la mummy hani kita berkenalan. Mummy ada ig tak?

Granny Hani said...

Thank you adik kakak semua...
Nak follow ig pun boleh jer.. 'che honey honey'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...