Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, January 27, 2019

Pagi ini

Salam subuh buat semua muslimin dan muslimat.
Dua tiga hari ni saya duk update blog sebaik lipat sejadah.
Jap lagi nak prepare breakfast pulak.
Pagi2 dah fikir apa nak di makan .
Anis nak ke sekolah memandu awal pagi kena makan dulu.
Nurse yg bertugas ni pun dtg pagi2 kena breakfast dulu sebelum mula tugas.
Jap lagi pegawai fisio datang pun akan breakfast kat sini jugak.
Iffah yg baru tidor semula tu breakfast dia lambat lagi, tak apa.
Saya sendiri pula tak makan semua ni, breakfast dgn oats saja.
Kawal gula saja bukan diet pun.
Daging dah dikeluarkan dari freezer sebelum subuh lagi, kul 4.30 lagi.
Sebelum saya ngaji quran saya dah sediakan semua bahan.
Jap lagi campak dlm periuk saja.
Roti dah di uli juga, tunggu nak letak atas dapur jer.
Kopi? Milo? Teh? Minuman sendiri buat.
Siapa nak minum apa, sejuk ke panas sendiri urus.
Kul 8 saya nak ke masjid.
Janji segala urusan rumah selesai sebelum ke masjid.
Balik nnti otak tenang bila segala urusan dah beres.
Ok bye, nak masuk dapur dah ni..
Menu breakfast kacang pol dan roti arab.
Sedap tau...nak?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...