Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, June 27, 2019

Anis

Senyap sunyi
Kul 3 pagi.
Terkebil kebil.
Layan hati.
Si bongsu saya dah keluar dari sarang.
Menangis nangis sbb dia x biasa jauh dari saya.
Sekolah asrama penuh pun di bucu pagar jer
Ni terpaksa berpisah negeri.
Alah, berpisah negeri jer pun, bukan negara.
Saya teringatkan dia bukan apa,
Sbb saya tau dia bukan jenis berdikari.
Dia tak serupa abang kakak dia
Dia pendiam, pemalu dan jenis sentiasa rasa rendah diri.
Risau pulak saya ni...
Macam mana lah dia nak bawak diri nanti
Tuhan jaga dia...
Tuhan tolong jaga dia.


Anis, be happy.
Ini kan pilihan Anis, cita cita Anis.
Bersyukurlah Anis dapat apa yg anis nak.
Belajar rajin rajin tau.
Anis sentiasa cemerlang dari kecik lagi.
Tak pernah dapat satu B pun, sentiasa straight A's, sentiasa terbaik.
Itu rezeki Anis tuh, u can do it!
Kalau papa ada mesti papa bangga sebab Anis ikut jejak papa,
jejak kaki ke Universiti Malaya..
Bukan senang tau nak layakkan diri ke situ.
Proud of you dear.
Dah, jgn nangis nangis...
Mummy ok jer di sini, jgn risaukan mummy pulak.
Miss u? Of course laaa...
Mummy ni miss semua anak menantu cucu mummy all the time.
Part of my life is missing someone...hehehehe
Anis nanti jaga diri, jaga kesihatan ya.
Jangan lalai solat, jgn lupa yassin dan rajin baca quran tuh.
You are not alone. God is watching.
Love you to the moon and back!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...