Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, August 7, 2021

Kicap

Akhir2 ni saya duk tengok ramai yg melukis guna kicap.
Kebanyakan nya lukis potret artis2 dan pemimpin2 yang dikenali.
Yang paling hebat lukisan wajah kanak2 sedang menangis.
Viral kencang lukisan tu.
Saya yang suka meniru ni nak sangat cuba lukis jugak.
Tapi saya tak pandai lukis potret.
Lukis tu boleh tapi lain yang di lukis lain yang jadi.
Jadi lebih baik saya lukis dia yang hanya saya yang kenal.
'Mekbunga' nama dia.
Dari lukis wajah manusia last2 jadi monyet, baik lukis monyet terus.
Tapi bila nak tulis nama pelukis tu risau pulak.
Selalunya saya tulis nama saya saja di bawah hasil lukisan saya, tapiii.....
(Lawak la wei...)
Rasa tak selesa lak nak tulis nama 'hani' di bawah potret monyet.
Tu pasal la siap bagi ulasan.
Jangan pandai2 tukar caption tu yer..
Gelak sorang2 pulak saya ni.

 

1 comment:

Suria Amanda said...

wow... speechless..gambar monyet eh tu..akak nampak gambar tenfkorak sekali pandang..pandai awak melukis...cantik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...