Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, August 10, 2021

Penat mental dan fisikal

 Memang penat.

Nak puaskan hati semua orang di setiap masa bukan senang.

Puas cuba.

Mengorbankan kehendak hati sendiri demi hati orang lain.

Tapi apa yang kita dapat?

Komplen komplen komplennnnnn..

Itu tak kena ini tak kena.

Tak puas hati memanjang.

Allah hu Akhbar, dah sehabis baik kita cuba supaya jangan ada rasa payah pun bagi orang lain.

Biarlah yang payah itu saya, yang susah itu saya.

Saya x mintak balasan wang juta2.

Cukup lah senyum tanda terima kasih.

Berhentilah cari silap dan syukur lah dengan apa yang ada.

Saya dah penat sangat dah, tak larat rasanya.

Best nya jadi Siti Sarah...

Alfatihah(dibaca) dan salam takziah.

Innalillahiwainnailaihirojiunn.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...