Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, September 7, 2021

Berkawan biar beribu berjuta juta..

Musuh jangan dicari.
Betul sangat
Saya rasa saya tak pernah ada musuh.
Dalam selimut saya pun tak ada musuh berani menyorok.
Bebas musuh
Alhamdullilah.
Tapi kalau orang lain nak anggap saya musuh tak tau lah.
Suka hati depa la kannn..
Buat apa nak bermusuh dengan saya?
Saya bukan ganggu hidup orang pun
Hidup sendiri tunggang langgang, tak ada masa nak intai hidup orang.
Nak bermusuh bab harta, saya tak ada harta..
Bab kuasa pun saya ni memang tak kuasa nak berkuasa pun.
Kalau bab rupa lagi lah, dari muda sampai la ni saya ni tak ada rupa.
Ke nak bermusuh sebab mulut saya?
Hehe...mulut saya ni hanya bising di blog saja.
Betul la, saya ni bukan jenis orang yang peramah mana pun.
Payah nak mulakan perbualan kecuali dgn orang yang dah rapat dgn saya.
Saya lebih suka mendengar dari menyumbang bahan utk di bahas.
Pastu kenapa nak anggap saya musuh?
Ada ke? Takut gak la, mana tau terguris hati orang tanpa sengaja.
Atau punnn....jeng jeng jenggggg....
Terambil hak orang?
No no no...pantang tok nenek bab hak orang nih.
Dont worry laaa....apa pun kalau dah kepunyaan orang,
bukan lah pilihan saya.
Tak termasuk dalam senarai saya.
Apolaaaar....
So the moral of the story is...
I am happy tu be me and happy to have you as friends.
I have all the right people in my life.
Alhamdullilah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...