Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, November 2, 2021

Harga diri.

 Siapa yg merosakkan mood saya?

Saya sendiri.

Dah berkali kali pesan pada hati, jgn hubungi orang yg tak suka dihubungi.

Wassup jugak. Hambekkkkk!

Tak pasal2 yang dapat hanya sakit hati.

Dah agak dah tapi buat jugak.

Testing ape nye.....?

Dah acap testing dan result nya memang sama seperti yg dijangka.

Sudah sudah la ganggu orang tu hani...

Sebenarnya bukan kerana masih sayangkan perhubungan yg dah lama ni..

Tak sayang dah pun, dah tak ada makna dah duk berhubung kalau hanya kita yang terhegeh hegeh

Orang acuh tak acuh.

Paling sakit hati bila dia perlukan kita, kemain lagi, lembut gigi pada gusi pada lidah...

Kalu waktu kita perlukan dia, puas cari tak jumpa.pandai dia mengelak. 

Hari ni marah yg terkumpul mula berbuah..

Berbuahkan benci..

Makin lebat.

Tak pernah2 saya benci orang tau. Macam2 dah saya hadapi perangai orang.Tetap boleh sabar.

Tapi kali ni sabar saya tergugat. Berkali kali dia cabar kesabaran saya. Cukup lah.

Done. Full stop.




1 comment:

Suria Amanda said...

Sabar ok..kita melalui perkara yang sama...apa yang SA cuba buat adalah...ignore je...tapi tu la..kita bukan jenis macam tu yang senang nak letgo kan...lepas tu hati kita yang sakit berulang kali..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...