Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, December 10, 2021

Sampai hati awak tinggalkan saya.

 Kalau nak cerita panjang sangat.

Tak larat nak mematuk keyboard.

Tapi nak kongsi juga cerita ni.

Ok saya cuba hadkan kata kata.

Macam ni.....

Setelah bertahun duk naik turun pejabat yang berkaitan, kelmarin selesailah segala yg tak selesai. Selesai cara saya, cara pilihan keluarga saya. Semoga tenang lah roh arwah di sana. Kami dah buat yang terbaik . Cuba sehabis boleh ikut apa yang arwah nak..InsyaAllah betul dah ni..Pusaka arwah sudah dibahagi mengikut kehendak arwah..Alhamdullilah.

Malam tadi...

Tidur saya terganggu dek mimpi.

Tiba tiba dia hadir dalam mimpi saya.

Dia pulang lihat rumah nya, lihat anak menantu dan cucu nya..

Dia lihat saya seorang balu yg dia tinggalkan. Dia tau saya sedang menangis dan  dia pimpin saya ke meja makan. Dia hulurkan tisu untuk saya lapkan air mata.

Allah hu... Allah hu akhbar. Betul lah...Kehilangan dia adalah kehilangan tempat mengadu sewaktu hati sesak...Walau ada keluarga, ada kawan2, ada bumbung utk berteduh, ada lantai untuk berpijak, rezeki masih tak putus tapi saya kehilangan suara.Semenjak dia tiada, saya tercari cari telinga yg menadah segala yg keluar dari mulut saya. Malam tadi bila tgok dia berdiri di situ, saya menangis mcm budak kecik. Saya terjaga dari mimpi tapi masih terisak isak...Malas dah nak sambung menaip..... Nak sambung menangis lah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...