Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, November 15, 2022

Hati seorang teman.




Sebenarnya nak cerita pasal kawan saya ni
Kawan lama
Rapat
Tempat mengadu
Tempat kongsi gelak tawa
Kongsi tangis juga
Setiap kali ada dia, saya rasa terhibur.
Tapi itu sepuluh tahun yang lalu
Sekarang entah kenapa dia menjauh
Entah apa salah saya
Dia sudah berubah banyak
Entahlah...
Dah acap saya hubungi dia
Tapi dia macam sentiasa 'busy' untuk saya.
Mungkin kerana sekarang dia dah bahagia, dah tak perlukan moral support dari saya.
Kadang2 wang dan kedudukan boleh merubah hati.
Tak apalah, saya doakan dia terus berbahagia dan sentiasa dalam rahmat Allah.
Budi dia tak pernah saya lupa.
Kenangan lama tetap terpahat dalam dada.
Awak tetap kawan saya dunia akhirat.


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...