Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, November 25, 2022

Masih belajar


 Bila otak masuk air, rawatan yang paling mujarab ialah 'memasak' dan 'makan'. Saya lah macam tu..tu pasal la badan meriah lemak. Tadi saya masak pulut kuning seperiuk. Hambek kau! Makan la pulut tu seharian. Sampai habis. Bahagia caraku begitu..

Dah kenyang intai kucing. Macam2 hal la makhluk kesayangan nabi nih..Duk berebut tingkap tu knapa?



Puas duk bebelkan kucing kita buka album lama. Aisey...nostalgia betul lah. Ini foto saya posing dgn sepupu. Malu2 kucing wei! AlFatihan dibaca buat arwah sepupu saya tu. Foto lama banyak. Kenangan yang mengusik jiwa.

Terpandang pulak bunga bi di luar jendela
Cantik
Garlic vine
Berbunga si musim hujan
Sayang sekali bunga gugur bila kena hujan
Cantik yg sekejap
Takper lah janji cantik menawan.

Last sekali...Ni anak saya dokong kucing jiran.Geram kan? Gebu gitu.
Maka itu saja laporan kejadian hari ni..Jap lagi subuh. Bosan sungguh terkebil kebil dari pukul 2 pagi..Mata saya ni macam ni lah..ikut waktu German kot.
Apa pun the moral of the story is that..Saya bahagia cara saya. Syukur. Thank you Allah for everything...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...