Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, November 27, 2022

Tak pasal pasal dapat malu free.

Baru ni jumpa kawan seorang pengusaha pusat kecantikan.
Dia perasan kulit saya kering.
Terlebih kecut dan kedut kes penuaan kot.
Dia tawarkan buat rawatan facial.
Mula tu saya menolak sebab saya tak pernah kisah pun pasal muka saya yg hodoh ni.
Dah fitrah kan, makin tua makin kusam.
Redha.
Tapi tak reti nak menolak, demi seorang kawan saya setuju dalam terpaksa.
Hentam sajalah.
Hahaha..kalau diingat memang nak tergelak.
Lain yang ditawarkan, lain yang saya dapat.
Yang paling best bukan pasal rawatan facial tu.
Paling best ialah.....
Sessi tidor.
Boleh tidor sejam setengah tanpa gangguan!
Pejam mata. Lelap.
Diiringi bunyi selawat merdu yg di mainkan.
Bilik harum dihiasi bunga segar.
Hiasan bilik mendamaikan
Redup dan peaceful.
Aircon tak lah sejuk sangat, selesa gitu.
Maka...Wahai tuan2 dan puan2
Ambo jenero la weiiiii! 
Jenero sengoti.
Bila rawatan dah selesai saya rasa segar.
Kulit jadi apa saya dah tak kisah.
Tidor tu yang paling best.
Tapi yang kurang best nya ada jugak.
Kawan saya tu cakap saya siap berdengkur...
Uishhhh...bunyi mesin tebu ke blender?
Nasib baik kawan kalau tak buat malu jer.




 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...