Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, May 31, 2009

Made in Malaysia

Yesterday pergi kenduri kat rumah sedara belah my hubby..Seronok tu seronok jugak laa. Aku mmg tengah lapar dan letih sebab baru habis English Camp kat sekolah..Tak pandang kiri kanan la aku makan..Siap extra lauk lagi..Hehehe,
Yang tak best nya bila balik umah jer rasa tak sedap perut lak..Nape nih?? Orang lain biasa je. Aku dah la penat, ingat nak tido sepuas2nya. Mau nya boleh tido..memulas mulas perut! Maka jadi lah aku pengunjung tetap tandas malam ni..Apasal aku aje yang jadi camtu??Family ku yang ikut sama ke kenduri tu biasa je.. Perut made in mana tah ni..Geram sungguh!!!
Hari ni aku akan balik kampung lagi, akan makan2 lagi, akan sakit perut lagi kah kali ni..?Tak makan rugi.
Alahai lah perut ku.....

1 comment:

CM said...

dear sis

kak kenal tak pil teck kit teck aun (>kurang cam tulah spelling yer) try ambik sebungkus..kak.harap bersabar,makan jgn lepas..betul tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...