Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, May 1, 2009

tukang masak kereja nya enteng...(labu labi)

Ayam percik
kerabu mangga
udang petai
siakap kukus
tomyam khunn
So now
I go
back
to
my
other
profession-
THE COOK

As my
kids r
here
today,
I'm
gonna
feed
them
like
a horse!
My lists
are
endless
but I
will tryto manage.
Ok you out there,
jangan jeles...
Kalau nak ternak body just come over and you will be welcome with open arms...
Meh laa...,
kita pakat2 put on weight.
Bukan apa,
kita cian tengok awak tu kurus kering..
tak de spare part langsung!

2 comments:

iffah said...

mummy,nok balik...please...nok make jugok...sedap anis ado birthday party..lah birthday kito mami tok wak...sedih..huhu

nikki said...

telan air liur jugok tengok pagi-pagi ni tak makan apa-apa lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...