Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, February 26, 2011

Rancangan saya tak di luluskan.

Nasi Kerabu Hitam..Mana2 pun ada di jual di kelantan ni.
Tapi saya nak cuba yang di Jalan Pasir Hor.
Katanya sedap..
Senang jer, start enjin kereta dan tak sampai lima minit dah boleh jamu selera.
Ok,hujung minggu kita pergi.
Dah 3 kali hujung minggu silih berganti.
Tak pergi pergi jugak, ada saja musaqah.
Minggu terdahulu tu anak saya sakit nak bersalin, jadi postpone ke minggu seterusnya.
Dah minggu seterusnya, saya buat Majlis cukur jambul cucu, sekali gus sambut Maulud.
Postpone lagi.
Hujung minggu ni, di takdirkan, nenek saya yang di sayangi pergi meninggalkan kami semua.
Kita hanya merancang kan..
Walau yang dirancang tu adalah perkara biasa2 saja, tapi bila dah yg maha berkuasa dah tentukan rancangan saya tu belum boleh dilaksanakan maka saya redha lah.
Ini baru rancang nak makan nasi kerabu ayam bakar Pasir Hor, tak jadi masaalah langsung kalau tak tertunai pun.Small matter.
Tuhan tahu yang terbaik untuk saya..
(Saya ni kalau dah makan nasi kerabu payah nak stop...agak nya itu pasal lah saya tidak di beri peluang makan nasi tu..Kan betul saya cakap)

1 comment:

Anonymous said...

Salam Pn,

nasi kerabu tu memang best. Terutamanya kat kelantan tu. Tentang rancangan ni bukan nak kata mmg manjang je tak dluluskan bkn apa kekangan masa, kos, commitment dsb. Ok cau dulu.

Mountain climber.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...