Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, July 16, 2018

COD


Baked potato.
Harganya rm20 utk 12 biji.
Tak mahal, berpatutan.
Rasa?
Sedap. Saya boleh bagi 9/10
 Sedap secukup rasa.
Siapa nak cuba hubungi lah adik ni- Raja's Kitchen
Cari kat facebook di bawah food delivery, kota bharu.
Nak no handset tuan dia?
Ni dia...010 9770301
Baked potato ni kalau di luar negeri di kenali sebagai jacket potato.
Saiz potato nya jauh lebih besar.
Topping nya hanya butter n baked beans.
Kadang tu boleh la tambah cheese.
Baked potato yg saya order hari ni versi malaysia
Intinya sedap, pedas2 sikit dan topping tebal.
Mewah daging dan cheese.
InsyaAllah akan order lagi ..
Boleh tak buatkan yg besar untuk saya?
Harga tak kisah, janji sesedap ini.


Lama saya x ulas pasal makanan.
Nak mula semula lah.
Nantikan...
Banyak lagi on the way.
Bab menternak body ni serahkan pada saya.
Suka mencuba menu baru
Hobby
Tu pasal la semua rakyat saya lebih timbangan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...