Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, July 11, 2018

Pasang niat baru

Mulai hari ni...
Opsss, macam tak best jer mula dgn ayat begitu.
Sebenarnya yg tersirat di hati nak cakap macam ni...
Wahai orang orang kampung...
Dengan ini, saya sebagai penyimpan besar rasa hati ini,
Mengumumkan bahawa
Tarikh untuk saya berhenti layan duka lara di hati saya jatuh pada
11hb Julai  2018.
Maka dengan sukacitanya saya berharap bermula dari tarikh itu
Saya akan cuba untuk think positif,
Cuba untuk share yg baik baik sahaja
Cuba untuk simpan segala duka lara
Yang akan ke udara hanya lah...
Bahagia
Ceria
Gelak tawa
Titik lawak dalam kehidupan saya
Detik2 manis yg terakam secara sengaja
Atau pun tak sengaja.
InsyaAllah.
Saya rasa itu yg terbaik buat saya.
Buat mengubat hati saya.
Yes, think positif ..always do that.
Biarpun tidak byk cerita suka tapi ada.
Tak nafikan itu.
Seperti ayat yg diulang ulang di dalam surah ArRahman.
Fabiaiyiala irobbukamaaa tukazziban.
Maka nikmat Tuhan kamu ygvmana kah yg masih kamu dustakan?
Betul.
Percaya.
Banyak nya nikmat Tuhan yg tak perlu didustakan.

Maka doakan yg baik baik buat saya..
Semoga apa yg tersurat di sini nanti bakal mengundang senyuman
Kita sama sama mengukir tawa di sini.
Yang pasti, segala yang saya share di blog saya adalah yg benar,
Tidak ada yg di reka reka,
Tak main drama2 sinetron gitu.
Tiada lain melainkan yg benar, perjalanan hidup yg terlakar menjadi kenangan
Di blog ini saya jadikan peti untuk menyimpan segala air mata dan segala ketawa.
Harap2 esuk esuk saya hanya menyimpan ketawa di sini.
Janji.
Mark my word.
INSYAALLAH.


1 comment:

aizamia3 said...

InsyaAllah.. Aamiin..
Moga dipermudahkanNYA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...