Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, September 3, 2018

Kita dua jer yang tau...

Saya tau
Tapi masih buat tak tau
Kadang kadang rasa nak beritau
Tapi takut dikatakan menyibuk pulak.
Jadi saya perhatikan saja
Mengumpul bukti
Macam lah saya suka sangat jadi spy
Tapi dah depan mata kita,
Kita tengok lah selagi boleh tengok.
Gaya ngalahkan dato2, tan sri2
Projek sana sini
Baik nya dia bagi yg tak tau.
Lembut tutur kata, senyuman berbunga
Belum azan dah nampak ke masjid
Manusia mithali.
Ya ke?
Itu baru bahagian luaran.
Dalaman?
Hahaha....
Kita orang2 yg tau duk diam2.
Kita tunggu dan lihat aksi musang
berbulu ayam.
Pandai sungguh tupai ni melompat.
Bijak menjerat.
Wei awak, kubur dah melambai tu..
Sudah sudah laaa.....
Ikut hati saya, nak saja hubungi mangsanya.
Nak saja tamatkan sandiwara dia.
Haduhhh..lambat lagi ke Tuhan nak tunjukkan kebenaran
Please God, please please God let truth reveals.
Sementara tu.....
Hani ,gi main jauh2.
Hani jgn duk stalk segala langkah dia.
Hani, jangan jaga tepi kain orang.
Kain sendiri koyak rabak.
Kannnn......

Tak pasal2 sakit kepala kita bila kita tau.
Baik tak tau.
Lebih aman otak bila tak tau.
Kenapalah awak beritau saya rahsia ni?
Nyesal tau.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...