Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, November 4, 2018

Lepak

Bukan pasal apa yg sayai makan.
Bukan pasal berapa ramai kawan2 saya.
Bukan.
Saya memang dah lama tak keluar dengan kawan2
Lama sangat melayan duka sendirian.
Puas kawan2 ajak, bukan mereka x ajak.
Mereka nak saya kembali menjadi saya yg sebelum ni.
Maka
Hari ni saya keluar breakfast.
Marin pun saya keluar
Acap saya keluar untuk damaikan hati
Tak kira lah dgn anak, sedara atau pun dgn kawan2
I have to heal.
Give myself a chance to heal.
Kalau boleh tak nak dah pandang belakang.
Let bygones be bygones.
Nak langkah ke depan.
Nak kutip bahagia yg masih ada bersisa.
Byk lagi bahagia buat saya
Alhamdullilah.
Tq friends.....
I am ok thanks to you
And
Tq Allah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...