Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, November 26, 2018

God help me.

Moody
Ada hari saya ok.
Ada hari saya sangat tak ok.
Hari ni salah satu hari mood saya x comei.
X ok
Dari celik mata sebelum subuh sampai la ni
masih rasa macam nak teriak guling2...
Nak duk di bucu dinding diam2 sorang2
Sulking like a baby.
Betul, itu lah yg saya rasa.
Tak ada kaitan dgn sesiapa pun.
Tak ada sesiapa pun usik hati saya.
Its just me!
Waktu2 begini otak jadi tak cerdik.
Hati rapuh dan rasa down n alone.
Dalam kepala asyik duk ulang tayang segala
duka yg pernah hinggap..
Segala kecewa
Segala mimpi yg musnah
Terbayang setiap wajah yg pernah menyakiti
Wajah2 yang dirindui...
Wajah2 yg tidak mau ku temui lagi.
Terbayang waktu ketawa yg menjadi tangis
Gelak yg bertukar getar isak.
Dan...
Airmata lah yg menjadi teman.
Memang segala duka dan luka akan sentiasa menjadi milik saya
Sampai bila bila, selamanya.
Jangan menilai saya jika tidak pernah berada didalam kasut saya.
Please no.
Just bear with me until my mood swing subsides..
I'm just a human being that had been torn to pieces.
Shreaded.
I need time to heal.
Bear with me...
Please bear with me.

1 comment:

Anonymous said...

Aunty, hugs. Been reading ever since. Dulu2 selalu follow blog ja dulu2 masa ja mnulis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...