Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, November 7, 2018

Tersedar

Tadi ku bermimpi...
Sewaktu di satu pesta, beg tangan ku diragut.
Aku kehilangan segalanya.
Marah,sedih dan buntu.
Aku pulang ke rumah.
Duduk di kaki dia.
Ceritakan segala musibah yg melanda.
Luahkan rasa geram dan marah itu.
Menangis mcm budak2.
Tiba2 bunyi petir menyedarkan ku dari tidur.
Astaqfirullahilazim, aku hanya bermimpi.
Masih terisak isak dari mimpi tadi.
Aku tersedar dari mimpi..
Realiti nya...
Aku bukan kehilangan beg tangan tapi
aku kehilangan tempat mengadu.
Hilang tempat bercerita
Allah hu, Allah hu....
Hujan dan tangisan ku terus lebat hingga ke pagi.
Suara hujan tidak mampu mengusir sepi ku.
Cepat lah pagi...
Cepat lah tenteram duhai hati.

1 comment:

Etuza said...

Asalam saya follow blog n i..semoga tabah ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...