Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, February 3, 2019

Berisi kasih sayang.

Awak tau tak?
Dalam banyak2 perabut kat rumah saya tu..
Kabinet tinggi ni lah yg paling penting.
Sebahagian dari nyawa nih.
Betul, sikit tak tipu.
Tak kira lah perabut lain tu mahal ke..
Murah ke...
Perabut import ke, tempatan ke..
Baru ke, antik ke...
Semua tak setanding yg ini.
Kabinet ini sentiasa penuh.
Saya pastikan setiap brg kat dalam tu sentiasa diisi.
Bila surut jer, cepat2 gi beli..penuhkan.
Ada duit, tak ada duit kena penuhkan jugak.
Selalunya awal bulan saya mengisi segala keperluan.
Ya, perlu. Wajib isi.
Kalau perabut lain kaku tanpa nyawa,
kabinet ni merupakan kabinet yg menghubungkan nyawa
Kebajikan seseorang bergantung di sini
Keperluan asasi dia.
Sekarang awak tau tak kenapa saya kata kabinet ni lah yg paling penting?
Cer perhatikan isi nya....
Kapas, tissue, underpad,gloves,mask,irrigation water,suction tube
Susu khas,medication,swab, gause,dressing set...
Byk, x leh bilang cuma yg paling nyata kabinet ini
berisi kasih sayang dan perhatian.
Ni semua milik bidadari yg tertangguh saya tu...
Keperluan dia.
Khas buat dia.
Ja, semoga Tuhan murahkan rezeki kita dan setiap keperluan Ja tidak tergendala.
Sayang Ja sokmo sokmo.

3 comments:

mokja said...

Tersentuh saya baca posting ni. Semoga anakanda Hani diberi Allah kesembuhan.Almari itu juga melambangkan kegigihan,kesabaran dan kasih sayang
seorang ibu...thats YOU.May Allah again bless you.

Dhila said...

Salam perkenalan Pn Hani. Sy Dhila dr Trg.
Moga Allah terus berikan kekuatan dan kesabaran utk puan.

eyla said...

semoga ja diberikan keajaiban
semoga puan dipermudahkan segala urusan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...