Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, February 27, 2019

Pelarian hati

Menjadi pelarian sehari dua ni.
Terpaksa
Untuk rawat hati yg pecah kes pembubaran taman saya tu.
Tau apa say buat?
Ubat apa saya guna untuk rawat hati tua ni?
Pelarian lah.
Lari dari stress realiti ke indahnya fantasi.
Hahahaa....jangan kata x caya, betul.
Saya x nak tgok orang robohkan taman maka
saya keluar ke sana sini
Window shopping ubat yg mujarab.
Tak nak dengar dung dam dung dam bunyi retak dan pecah batu bata maka
saya tengok cerita hindustan lama2 yg saya memang minat.
Hibur hati dengar lagu begitu...
Tak nak saksikan pokok2 kesayangan tamat riwayat di luar rumah maka
saya mengemas  kain baju dlm kabinet, susun pinggan mangkuk, atur hiasan lama dan baru
Sibukkan kaki tangan dan minda.
Kerja pemusnahan belum siap lagi, banyak lagi.
Dalam rumah segala benda dah beres, dah x ada kerja boleh saya buat.
Segala cerita hindustan dah saya ulang tayang.
Nak keluar pun dah habis kedai di jelajah.
Camna ni?
Masak?
Makan?
Yes, this is a good solution.
I am going to cook whatever menu comes to my mind
And
I am going to eat like a king!
Wei hani........
What about your low sugar diet?
Lupa ke yg awak tu x sihat, bukan boleh makan sembarangan?
I don't care.
I really don't care!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...