Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, April 25, 2019

Harap2 settle hari ni.

Hadoiii....
Saya cukup risau kalau
Terpaksa buat benda yg saya tak pernah buat.
Tak kira lah walau benda remeh temeh bagi orang lain,
bagi saya tetap merisaukan.
Memang saya macam tu, tak suka benda baru
Selesa dengan apa yang dah selalu saya hadapi.
First time is the worst time.
Hari ni saya kena berhadapan dgn orang yg saya tak kenal
Berurusan pasal benda yg saya tak tau hujung pangkal
Ke tempat yg tak pernah saya pijak kaki.
Tak reti nya, risau nyaaaa.....
Duk fikir pasal ni dari marin lagi
Semoga cepat2 la beres dan berlalu.
Selagi belum siap selagi tu lah saya terfikir fikir.
Nak buat kerja lain pun terganggu.
Semoga Tuhan permudahkan urusan saya hari ni.
Doakan yg baik2 buat saya ya..

1 comment:

Kakcik Seroja said...

Semoga Allah SWT permudahkan segala urusan Kak Hani. Aamiin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...