Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, April 3, 2019

Menahan jerat...

Pernah tak rasa berkenan kat satu benda tu tapi tak mampu nak dapatkan nya?
Berkenan sangat sangat
Terbawa bawa dalam mimpi
Nak sangat
Tapi hanya mampu tengok saja
Tak mampu nak memiliki
Tak mampu tu bukan hanya tak ada duit nak beli
Mungkin juga tak mampu kerana benda tu bukan untuk dijual
Sudah menjadi milik orang
Sekadar pameran saja..
Atau tak mampu kerana susah nak dapatkan.
Atau juga tak dapat memiliki kerana walaupun cantik dan berkenan
Mungkin tak sesuai utk di miliki..
Senang cerita macam ni laaa.....
Terus terang kan senang.
Saya nak tu.
Orang duk share kat fbook.
Rumah kenalan pun ada.
Acap melintas bayangan benda tu di mana mana.
Godaan menggoda.
Nakkkkkkk.....
Ada sesiapa yang nak berikan saya hadiah?
Hari jadi lambat lagi, hadiah saja2 boleh?
Bagi benda tu.
If you want to make me happy, let me hv that.
Buy me one, get me one.
Or let me have the whole set.
Jadi camna ?
Agak2 ada peluang untuk saya miliki secara undi kesian tak?
Hahaha....taktik kotor!
Tak kira, janji dapat.

Nanti kalau dpt foto benda tu, saya share.
Sedang cari kat google.
Tapi kalau saya share, awak nak belikan tak?
Saya bukan apa, nak menjerat jer ni.



2 comments:

Siti Yang Menaip said...

apa tu yang berkenan tu ? pernah je rasa macam ni. memang tringat2..

Granny Hani said...

Siti, ada laaa.....hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...