Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, October 17, 2020

Rasa sangat tua dah.

 Tinggal 5 hari lagi nak masuk ke gerbang warga emas.

Tapi sebenarnya dah lama rasa tua.

Tua purba.

Sekarang ni sejak jadi tua, segala nya hampir ke penamat.

Tak berminat dah nak mulakan sesuatu yg baru.

Malas dah nak fikir hal hal keduniaan.

Dah tamat bab2 kumpul harta dan enjoy2 nih.

Nak hidup tenang saja..

Nak jauhi permusuhan dan kalau boleh nak happy as it is.

Sekarang ni saya dah happy cara saya dan kekal macam ni dah cukup baik dah.

Semoga Tuhan beri kesihatan yang baik bersesuaian dgn usia saya.

Tu jer.

Cukup.

Erti bahagia bagi saya di usia ini adalah...

1.Anak cucu hidup dlm keberkatan.

2. Ikatan kekeluargaan yg kukuh

3. Mewah kasih sayang.

Semoga Tuhan mendengar dan kabulkan doa saya ni..


1 comment:

PeRdU cINta said...

Aamiin. Moga Allah SWT sentiasa beri ketenangan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...