Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, March 6, 2021

Aib yang tidak perlu dihebahkan.

 Makin hari makin masuk air otak ku ini.

Entah apa apa jer yang duk melintas dalam kepala

Dah la badan akhir2 ni asyik rasa macam tak sihat,

Otak pun turut jadi berserabut.

Ada sesuatu yang saya pendamkan, dah lama.

Makin berkudis adalah.

Niatnya nak bawa ke mati saja, tak nak kongsi dgn sesiapa pun.

Setakat ni ok lagi ni..boleh peram dalam hati lagi.

Harap2 begitu sampai akhirnya.

Jadinya..

Sambil tunggu subuh ni..

Saya muhasabah diri.

Banyaknya dosa saya dan kesilapan saya.

Sempat lagi ke nak taubat?

Sempat ke pohon maaf pada mereka yg saya lukai hati nya?

Boleh ke saya berubah ke arah yg lebih baik?

Mampu lah?

Allah hu Akhbar..Hanya kepada Tuhan saya berserah.

Sebenarnya rasa bersalah saya ni berkaitan dgn apa yang saya pendam itu lah..

Dosa2 saya.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...