Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, April 16, 2021

Musuh ketat saya.

Kerana se ekor lipas.
Habis sheltox sebalang.
Selagi saya tak tengok dengan mata saya sendiri,
lipas tu mati,
selagi tu lah saya spray dan buru .
Seeekor lipas kecil mana sekali pun.
Bila berkongsi ruang dengan saya,
tak akan selamat lagi.
Kenapa?
Kerana dia yg buat saya rasa tak selamat. Sebenarnya,saya takut lipas dari azali lagi.
Sangat2 takut.
Kalau ada lipas di dinding, mata saya akan terpaku pada lipas tu.
Perhati dan awasi.
Kerana lipas ni binatang yang dapat hidu siapa yg takutkan dia.
Acap sgt dah lipas akan terbang cari saya.
Walau bukan saya sorang yang ada di situ waktu tu.
Saya jugak yg akan jadi mangsa mendaratnya se ekor lipas terbang.
Benci Benci Benci.
Jadi ini lah senjata saya. Shelltox, fumakila,ridset..
Sentiasa ada dekat.
Nampak lipas, sembur.
Habis orang lain yg ada berdekatan akan lari jauh2 sebab saya sembur tak berhenti sampai lipas mati.
Siapa yg tak lari dari situ pun hampir mati. Lemas.
Saya jugak mujur tak mati, bukan kerana lemas tapi kerana takut.
TAKOOOOOOOOT!
Wahai musuh ku Sang Lipas,
Please laaaaar jauhi saya.




 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...