Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, April 30, 2021

Bahagia itu subjektif

Wajah seorang perempuan berusia 21 tahun.
Ini 40 tahun yang lalu.
Foto ni merakam kenangan yg sarat.
Malam pernikahan saya.
Sedang bersiap untuk disandingkan.
Saya perhatikan riak wajah saya dan saya masih ingat perasaan saya di waktu itu.
Kita hanya merancang.
Tuhan menentukan masa depan.
Tidak perlu kesal
Tidak ada rasa terkilan.
Biarlah apa yang berlalu itu lah pengalaman.
Cuma satu nak ingatkan anak cucu...
Jangan tergesa gesa tamatkan zaman bujang.
Enjoy life dulu.
Hati hati buat pilihan 
Dan
Sekiranya apa yang kamu lalui selepas itu tidak seperti yang kamu harapkan,
redha saja lah kerana itu lah pilihan kamu di waktu Yang baik jadikan kenangan manis untuk dikenang.
Yang melukakan jadikan kenangan untuk disimpan jauh2 di sudut hati yg paling dalam.Apa apa pun dan bagaimana sekali pun perjalanan hidup kamu,
Pesan pada hati
Jadi lah kuat
Dan
Senyummmm
Hidup ini hanya sementara.

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...