Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, March 30, 2023

Alhamdullilah.

 Hari ni 8 Ramadhan bersamaan 30 Mac 2023 saya telah khatam bacaan Quran yang saya mulakan di 1 Ramadhan baru ni. Memang niat nak khatam sebelum 10 Ramadhan buat pusingan pertama. Bacaan Quraan akan di teruskan ke pusingan kedua esuk..Biasanya untuk kali ke2 khatam ni ambik masa panjang sikit. Kalau nasib baik panjang umur dan sihat boleh khatam kali ke tiga insyaAllah. Tapi tahun2 lepas bacaan round ke 3 tu tak sempat khatam sebab bila dah di penghujung Ramadhan masa tidak mengizinkan. Saya dah mula sibuk untuk persediaan raya dan sebagainya. Tapi apa apa pun saya syukur sangat2 setakat ni Tuhan bagi saya peluang khatam quran setiap Ramadhan...Entah ini Ramadhan terakhir saya..Hanya Dia yg tahu.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...