Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, March 8, 2023

Sumbangan.

Semoga ada yang mendapat menafaat dari penulisan saya.
Semoga pengalaman hidup saya boleh dijadikan panduan atau pengajaran.

 

Kalau boleh nak hasilkan buku lagi tapi kudrat sudah tidak membolehkan saya untuk terus bergiat dalam aktiviti penulisan. Jari2 yg sakit ini byk menghalang saya dari terus aktif. Lagipun dgn usia warga emas ini saya perlu tumpukan ke aktiviti lain yang lebih memberi ketenangan bagi saya..Syukur dgn bantuan seorang sahabat lama iaitu saudara Ladin Nuawi buku sulung dan bongsu saya telah terhasil. Buku ini akan menjadi bukti untuk tatapan anak cucu nanti.Mereka perlu tau bahawa mummy/nenek mereka minat menulis dan mempunyai blog penulisan yg mengandungi lebih dari 2 ribu tajuk. Alhamdullilah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...