Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, June 6, 2018

Alone at last.

☆☆☆☆Hadoii, benjol la kepala saya terantuk di pintu kabinet ni..
Cer tgok benjol tak..

☆☆☆☆☆Laa...sampah semalam masih kat situ, apasal tak letak kat luar? Kan kucing dah koyakkan plastik sampah tu..habis berterabur dah..

☆☆☆☆☆Kimi ni dah kul brapa ni tak gi kerja lagi? Awak remind dia tak, suruh gi kerja awal sikit?

☆☆☆☆☆☆Awak tengok tak berita prime time tadi? Tgok tak kes eksiden yg saya cerita tadi tu.

☆☆☆☆Meh la temankan Ja sekejap, saya nak jemur pakaian dan sapu laman jap.

☆☆☆☆☆Ikan ni sedap masak apa..awak nak masak tempoyak ke asam pedas?

Sekarang saya diam.
Sekarang saya tak perlu cakap apa2
Tempat ngadu dan bercerita dah tak ada.
Dia pernah kata, saya ni kalau tak membebel tu maknanya demam la tu.
Sekarang saya tak membebel...
Saya tak demam.
Sumpah saya sihat.
Cuma tak ada siapa dah nak dgr apa yg saya nak cakap.
Hilang tempat kongsi bodoh saya
Saya hilang kawan sebenarnya.
Hilang teman bercerita.



1 comment:

Setiakasih said...

oh so sorry to hear that..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...