Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, July 26, 2020

Kelam dunia

Hati remuk redam.
Betul lah kata orang..
Yang melukakan hati dan perasaan kita bukan nya musuh kita,
Bukan juga orang yg kita tak kenal..
Tapi yang mampu membuat hancurnya hati ialah
orang yg kita sayang, yg dekat di hati.
Dari malam tadi tak boleh nak lelap.
Terdengat dengar terbayang bayang kata kata itu.
Luka kali ini luka yang dalam.
Tak mampu dah nak pendam diam diam
Hanya Tuhan yg tahu segala nya.
Hanya Tuhan.
Pagi tadi saya ke pusara dia.
Awakk...kita tukar tempat nak?
Awak tinggalkan saya dengan seribu beban yg perlu saya pikul.
Saya dah tak larat.
Saya dah tersungkur.
Kalau awak ada di sini tak kan jadi macam ni.
Rasa nak gali jer pusara itu.
Rasa baik mati.

1 comment:

Warisan Petani said...

Mudah2an Allah menhidayahkan ketenangan hati buat hambanya ini
Aamiin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...