Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, May 2, 2021

Saja nak cerita....

Tak pasal pasal rasa nak ulas pasal foto ni.
(Sebenarnya tak ada idea nak tulis apa di blog hari ni.)
Terima kasih kakak kerana kumpulkan wajah kami begini.
Ini lah kami yg dah jadi warga emas semua nya.
Walau kongsi darah, baka yg sama,
namun personaliti berbeza.
Saya lah yang paling tak serupa.
Mungkin kerana saya membesar dalam persekitaran berbeza.
(Jangan tak tau, saya ada 2 lagi kakak yang  saya amat sanjungi dan akan saya ceritakan di lain posting)

Meh sini nak kenalkan..
Di sebelah saya, kakak sulong saya.
Sentiasa mewah nasihat dan tunjuk ajar.
Peramah dan mudah didekati.
Tak macam saya, payah nak mula bicara,tak reti nak sapa orang.

Wanita dalam foto sebelah kiri di atas,
juga kakak saya.
Dalam lembut dia ada tegas.
Sentiasa senyum dan kelakar.
Tak macam saya, wajah mencuka sepanjang masa.

Sebelah kakak saya tu satu2 nya adik saya.
Pencinta seni, seorang pelukis yg saya kagumi
Mesra dan penyayang.
Tak macam saya, degil dan tak pandai amik hati orang.

Saya? Tak payah cerita lah.
Dah terang dan nyata kann..

Wahai yg rajin membaca posting merapu saya kali ni...
Terima kasih kerana sabar baca sampai habis.

Akhir kalam.
Awak sebenarnya kenal saya ke tak ni?

 


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...